vineri, 8 aprilie 2016

Ce inseamna sa fii persoana publica?


Facebook spune ca sunt persoana publica 
smile emoticon
Nu stiu daca sa fiu bucuros sau putin speriat. Oricum, incepand de azi, am un fan-page. Tot ce tine de comunitate, administratie publica si dezvoltare economica locala, voi posta acolo. Dupa ce am aparut intr-o emisiune la televizor, in urma cu aproape 1 an, o doamna m-a oprit pe strada si mi-a spus: "Va cunosc, v-am vazut la televizor!" Asa ... din senin. Nu mi-a cerut ceva, nu mi-a oferit ceva, nu a comentat in vreun fel subiectele discutate la emisiunea respectiva. Eram pe Domneasca cu sotia, catelul si fiica nascuta de cateva luni, in carucior. Si atunci am incercat un sentiment ciudat ... oare cati dintre cei pe langa care trec pe strada zilnic ma cunosc dar nu ma abordeaza asa cum a facut-o doamna respectiva atunci. Ego-ul ma indeamna sa cred ca la Galati, mai multi. Modestia ii da doua palme peste crestet ego-ului si il intreaba: Cine te crezi? Sa fii persoana publica naste un foarte interesant sentiment de placere, care, am senzatia ca, intr-o oarecare masura, provoaca dependenta. In acelasi timp, asta vine cu o pierdere de intimitate, cu o limitare a beneficiilor anonimatului. Sper ca fan-page-ul sa produca un pic mai multa dezbatere intre noi, astia de pe facebook, care suntem interesati de viitorul orasului asta. Si sper ca in felul acesta, prin dezbatere si schimb de idei, toata chestia asta, pe termen lung, sa ma faca sa spun "a meritat efortul"! Cer iertare familiei pentru momentul in care vreunul dintre ai mei va fi afectat negativ de ceea ce am inceput sa fac aici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentariul adaugat. Foarte constructiv!

Despre blog

Imagineaza-ti ca faci ca un cocktail cu gust de administratie, urbanism, societate civila din Galati, ONG-uri, putina politica si antreprenoriat. Se amesteca totul cu poze cu labradori, DIY si se adauga cugetari adanci. Se presara foarte putina politica internationala si nu foarte multa economie, cat sa nu fie prea iute. Se bea doar seara, nu se amesteca decat eventual cu bere, si doar in locul special amenajat pentru conversatii inteligente.